Bilgi işlem desteğine mi ihtiyacınız var?

bilgi işlem uzmanı, bilgi işlem sorumlusu, bilgi işlem elemanı, bilgi işlem personeli, bilgi işlem destek uzmanı, helpdesk, bt uzmanı, bt yardım masası sorumlusu, bilgisayarcı, bilgisayar tamircisi, bilgisayar servisi, bilgisayar teknisyeni, it elemanı, it destek, server destek, it personeli, outsource eleman, outource personel mi arıyorsunuz?

Bu terimlerin tümü aslında aynı kişiyi işaret ediyor. Bu kişi yada ekip işletmenizin, server ( sunucu ), client ( istemci ), network ( ağ ), firewall ( güvenlik duvarı ), printer ( yazıcı ), scanner ( tarayıcı ) vb çevresel cihazlar, santral sistemi, logo mikro eta vb. muhasebe uygulamaları, erp, crm vb otomasyon yazılımları nın desteğini verecek yetkinlikte olan uzmanlardır.


Peki bu IT destek hizmetini ya da diğer deyişle bilgisayar destek hizmetini nereden ve kimlerden almalısınız?

-Öncelikle destek alacağınız bir kişi değil en azından limited şirket olmalıdır.
-Bu şirket mutlaka sertifikalı personel çalıştırmalıdır bundan emin olmalısınız.
-Şirket sizin datalarınıza erişebileceği için firma ile aranızda bir güvenlik ve gizlilik sözleşmesi imzalıyor olmalısınız.
-Firmadan hizmet almaya başlamadan önce maliyetlerinizi düşürebilecek bedelsiz hizmetlerini sorgulamalısınız.

Bu özelliklerin hepsi EBH de mevcut. 18 yıldır, 50 ve üzeri personele sahip işletmeler için tam zamanlı ve yarı zamanlı IT destek personeli tedariği yapıyor, buna paralel olarak tam zamanlı personel ihtiyacı bulunmayan 5-50 aralığında çalışanı bulunan işletmeler için ise haftalık ya da aylık ziyaret yöntemi ile kullanıcı destek hizmetlerini alanında uzman personelimiz ile müşterilerimize bir hizmet olarak sunuyoruz.


Bu hizmetleri, servis ve tedarik adı altında iki farklı model ile sağlıyoruz.

Servis modeli: Yukarıda bahsettiğimiz kalemlerin tamamı için ihtiyaca bağlı olarak yerinde ya da uzaktan it destek hizmeti çözümleri uyguluyoruz. Bu hizmet için, hız, kalite ve müşteri memnuniyeti hedeflerimizi servis seviye sözleşmeleri ile garanti altına alarak, uygun sabit fiyatlandırma modeli ile size sunuyor, yönetiyor ve raporluyoruz.

Tedarik modeli: Yukarıda bahsettiğimiz kalemlerin her biri için, tam zamanlı ya da yarı zamanlı uzman personelin mesai saatlerinize uygun şekilde şirketinizde sürekli hizmet vermesini sağlıyoruz. Tedarik modelinde de, servis modelinde olduğu gibi, sunduğumuz IT destek hizmeti için hizmet hızı, kalitesi ve müşteri memnuniyeti hedeflerimizi servis seviye sözleşmeleri ile garanti altına alarak, uygun sabit fiyatlandırma modeli ile size sunuyor, yönetiyor ve raporluyoruz.

IT destek ve yönetim hizmetlerini servis ya da tedarik modellerinden biri ile devam ettirmeniz, müşteri memnuniyeti oranlarını yakalamanız ve temel sorumluluğunuz olmayan IT operasyonunu temel iş kalemleriniz arasından çıkartmanız için bir fırsat olacaktır. Bu değişiklik için en doğru zaman bugün olabilir;


Periyodik Bakım Hizmeti

Periyodik bakım hizmetini alan müşterilerilerimize, sözleşme kapsamındaki server ve client ürünleri için sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti sağlıyoruz. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrollerini yapıyor, varsa arızalarını gideriyor, fiziksel bağlantılarını kontrol ediyoruz. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçerek iş devamlılığını sağlıyoruz.


Destek Modellerimiz:

-Ayda 1 gün düzenli ziyaret ve hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında uzaktan destek hizmeti
-Her 2 haftada 1 gün düzenli ziyaret ve hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında uzaktan destek hizmeti
-Her hafta düzenli ziyaret ve hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında uzaktan destek hizmeti
-Haftanın 5 günü ofisinizde sabit bir personel bulundurulması
-Ya da sizin belirleyeceğiniz esnek zaman aralıkları


Bize hemen ulaşın: info@ebh.com.tr | 0850 766 36 36