18 yıldır, 50 ve üzeri personele sahip işletmeler için tam zamanlı ve yarı zamanlı IT destek personeli tedariği yapıyor, buna paralel olarak tam zamanlı personel ihtiyacı bulunmayan 5-50 aralığında çalışanı bulunan işletmeler için ise haftalık ya da aylık ziyaret yöntemi ile kullanıcı destek hizmetlerini alanında uzman personelimiz ile müşterilerimize bir hizmet olarak sunuyoruz.
Tam zamanlı ve yarı zamanlı it destek personeli tedariği,
Sunucu (server) kurulum, yönetim ve desteği
Kullanıcı bilgisayarlarının kurulum, yönetim ve desteği
Yedekleme ünitesi (backup) kurulum, yönetim ve desteği
Yazıcı kurulum, yönetim ve desteği
Güvenlik duvarı (firewall) kurulum, yönetim ve desteği
Kablolo kablosuz ağ (network) kurulum, yönetim ve desteği
İnternet erişim sorunlarının çözümü
Mobil telefon desteği
Email hesap kurulum, yönetim ve desteği
Hasarlı disk yada silinmiş data kurtarım hizmeti
Envanter (asset) sayım ve takibi
İşe yeni başlayan çalışanlarınız için cihaz kurulum desteği
Şirketinizde özel olarak geliştirilmiş uygulamalar için destek hizmeti
Donanım tedarik hizmeti
Servis modeli: Yukarıda bahsettiğimiz kalemlerin tamamı için ihtiyaca bağlı olarak yerinde ya da uzaktan it destek hizmeti çözümleri uyguluyoruz. Bu hizmet için, hız, kalite ve müşteri memnuniyeti hedeflerimizi servis seviye sözleşmeleri ile garanti altına alarak, uygun sabit fiyatlandırma modeli ile size sunuyor, yönetiyor ve raporluyoruz.
Tedarik modeli: Yukarıda bahsettiğimiz kalemlerin her biri için, tam zamanlı ya da yarı zamanlı uzman personelin mesai saatlerinize uygun şekilde şirketinizde sürekli hizmet vermesini sağlıyoruz. Tedarik modelinde de, servis modelinde olduğu gibi, sunduğumuz IT destek hizmeti için hizmet hızı, kalitesi ve müşteri memnuniyeti hedeflerimizi servis seviye sözleşmeleri ile garanti altına alarak, uygun sabit fiyatlandırma modeli ile size sunuyor, yönetiyor ve raporluyoruz.
IT destek ve yönetim hizmetlerini servis ya da tedarik modellerinden biri ile devam ettirmeniz, müşteri memnuniyeti oranlarını yakalamanız ve temel sorumluluğunuz olmayan IT operasyonunu temel iş kalemleriniz arasından çıkartmanız için bir fırsat olacaktır. Bu değişiklik için en doğru zaman bugün olabilir;
Periyodik bakım hizmetini alan müşterilerilerimize, sözleşme kapsamındaki server ve client ürünleri için sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti sağlıyoruz. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrollerini yapıyor, varsa arızalarını gideriyor, fiziksel bağlantılarını kontrol ediyoruz. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçerek iş devamlılığını sağlıyoruz.
-Ayda 1 gün düzenli ziyaret ve hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında uzaktan destek hizmeti
-Her 2 haftada 1 gün düzenli ziyaret ve hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında uzaktan destek hizmeti
-Her hafta düzenli ziyaret ve hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında uzaktan destek hizmeti
-Haftanın 5 günü ofisinizde sabit bir personel bulundurulması
-Ya da sizin belirleyeceğiniz esnek zaman aralıkları